2007年8月22日星期三

無言感激 ( 驟晴、驟雨)

由出世到現在總有不少的經歷和感受:

自己:由出世的飯團仔(48厘米、3.006千克)到現在的細人仔(103厘米、15.8千克),雖然大個左好多,但仲要好多野要學(除了知識外,仲要待人接物等等),所以在今年九月份正式開學之後,我會加倍努力!

爹哋:由一個熱愛户外活動的,幾乎變成一個住家男人。付與我無窮無盡的關懷,佢經常將佢兒時的經歷反覆檢討和加以改進,亦希望不會錯過我任何一個成長的過程及盡量陪伴我成長!!媽咪話爹哋經常出外潛水的時光,已經係早在我出世之前了。好,希望我可以快高長大,咁就可以陪佢去啦!

公公:退休之後,照顧我已經變成佢日常的寄託。媽咪話公公從來沒有照顧小朋友的經驗,因為以前公公以前工作困身,但佢仍被人冠以“廿四孝仔”同“廿四孝老豆”。但現在就要再培訓了! 幸好佢都好努力,記得佢要去醫院做心臟手術,我都有用視像電話問候佢。

婆婆:由結婚到現在的全職家庭主婦,真係一個唔識同唔捨得去嘆的主婦,有已升級做嫲嫲、婆婆的都已經享受緊湊孫樂,甚麼都唔駛做,但我婆婆仍然是不停的照顧家人,務要人人都開開心心地在家中食飯(唔駛食味精同洗錢),更不望有任何金錢的回報。雖然香港地有大把這種人,但係我好高興我都有一個呀!媽咪亦好彩有婆婆幫手,如果唔係這個新手媽咪,一定唔識照顧我啦!婆婆,錫哂您!

媽咪:由一個經常超時工作的白領和兼讀生,變成一個全職的家庭主婦了!不過佢成日都話自已冇本事喎,唔識金融投資和賺錢,行街買衫亦係佢一個弱項,根本唔算係一個稱職全職媽咪!所以多年來都祇係照顧我地的起居飲食,所以佢話自己仲要學習! 唔知佢有冇参考同體會吓婆婆的工作經驗呢!連舅婆佢都話媽咪好彩,有婆婆幫呀!

沒有留言: