2007年8月17日星期五

公公、婆婆的第一次 (初時天陰、漸為風和日麗)

已經持續了過多星期的狂風暴雨,以為今日都會持續壞天氣。但係今朝瞓醒之後,簡直令人興奮莫明!!

因為我今日要做船長,用我的白色遊艇載爹哋、媽咪出海呀! 媽咪並沒有邀請朋友一同起行,祇係一家人出外遊玩而已,好開心了。

公公、婆婆,兩個老人家活了大輩子都是像螞蟻般勞碌地工作,就由我出世到現在,根本沒有認真地享受過,每天都是忙著去照顧我、陪著我。所以媽咪今次特別安排,等佢地兩老今日可以開開心心陪我去玩之餘,又不用再去買餸煮飯。貪玩的媽咪下了命令:要大、細舅父和爹哋都要請假,表姐仲要請假冇得去上跳舞堂,無他的,咁我就可以係返學前盡興囉,雖然剩係隻船內會悶,但係我可以在海中暢泳呀!

從來沒有游船河或踏足西貢食海鮮的公公、婆婆,我都令佢地試過了,你話我乖嗎?

玩左一日的我,連午睡都錯過了,所以係晚上七點半已經沖涼,就寢了,呵欠!明天再談吧 zzzzzzzz

沒有留言: