2007年8月10日星期五

記念 (八號風球的日子)

一年前的八月,好短期間已經經歷過八號風球的威力,今年又再見識多一次!所唔同係舊年係爹哋抱我在雨中,今年係媽咪抱。

同時我學識了風球的符號,雖然媽咪仍未能詳盡解釋風球的成因(佢冇修地理科喎!)但我深信我好快會學識了,因為我有一個好叻的爹哋。

仲有今日我終於接左 Elizabeth 返屋企了,你話值得記念嗎!!

2 則留言:

牛丁Cara 說...

接埋Harvey同Elizabeth,仲有邊個未報到呢?媽媽話9月會帶我返英國探朋友,我幚你帶佢地番嚟吖...

The Ingenious Clement 說...

多謝你呀!不過其實爹哋已經有朋友幫我接左佢地返來,不過我未夠叻,爹哋未俾我。

你幾時走,小心 D坐飛機,唔好週圍走,要爹哋,媽咪擔心呀!