2007年9月8日星期六

我又升班啦! ( 晴 )


經過半年時間的游泳班,教練同媽咪講我可以升班,係十五十六的情形下,今日轉班的第一日,過程非常順利,又一次證明俾媽咪睇,佢擔心又係多餘,媽咪即刻醒覺到我真係已經大個仔了。

除此之外,音樂啟蒙班已經到了尾聲!雖然這個課程係為3歲至5歲的小朋友,但我起碼在面試時在二百多個人中入圍(因為面試時我都未夠歲數),相信起碼都應該有一定的天份被評判所認同。


接著的進階課程當然留番俾我經理人媽咪去籌備啦。

2 則留言:

牛丁Cara 說...

Louise ee, Happy Birthday! I will kiss Clement when I see him next to make up for your birthday wish.... ^.^ Cara

The Ingenious Clement 說...

多謝,待我收到你的,定當轉送給媽咪啦!

因為我地去左旅行,待媽咪有空再博客時,先俾相你睇,但你都要提Ada ee俾我睇吓你地旅行相先得