2007年9月5日星期三

正式開學了 ( 晴 )


終於開學啦,同埋哥哥姐姐們著住整齊校服一齊上學去!

由於學長們已經就讀高班了,所以佢地應承媽咪會照顧我,既然我已經唔再係BB,咁就要努力去適應學校生活,媽咪初初仲擔心我一個人(因為爹哋唔準媽咪陪我返學)會驚,不過我已經證明了佢的憂慮係多餘的。

媽咪話接放學時,我目光有點兒迷茫。哈哈,可接受的,第一次獨立嘛!

2 則留言:

牛丁Cara 說...

果然係大個仔喎!係呢,小師弟喜歡新學校嗎??

The Ingenious Clement 說...

絕對係冇問題!同時我已經好容易咁記得佢地的姓了,因為我係好叻。

你都要努力呀,因為我地係醒字派!!