2008年5月4日星期日

預祝母親節

晴 熱


今日係〔青年節〕,加上係媽咪一早安排下,大伙兒:包括我地一家三口、公公、婆婆,大舅父一家人和細舅父(佢仲要返夜更都黎呀,真俾面)一齊預祝母親節。

大家係我未游完水已經到達了(好早噃,祇得我地一班人,所以特別好招呼),其實媽咪一直怕約得太早唔係幾好意思,但係大家都肯配合我午睡和晚上早睡嘅習慣,更在約定時間相繼出現,唔駛浪費時間去<等>,真係太好了!

飲完茶之後,仲一齊去打保齡球,由於早嘅關係,唔駛排隊去輪候。 雖然我搬唔郁個波,但係見大家玩得咁開心,我同表姐都好開心,公公身痕想試吓(佢未試玩過呀),於是俾佢試咗幾球,真係驚佢會弄傷手呀!

之後兩位老人家先行回家,留低我地係度繼續玩,離開時仲遇到步操遊行到大球場,好好睇,不過太熱呢!

由於我下晝仲要上堂,於是大家就打算等我放學後再玩過,祇不過唔係出街食飯,而係婆婆佢下廚煮晚飯,咁點算慶祝呀,不過冇辦法啦,老人家係咁,總之一家人圍埋一齊食飯(而又唔駛後生花錢就得)、就開心了,煮得開心嘅我地仲開心啦。

又要回家了,我仲約舅父下個禮拜母親節再玩過呀!

3 則留言:

牛丁Cara 說...

哥哥,我揀左禮物送比你架,但係爸爸到而家都仲未幚我交到比你,不如我地睇下幾時得閒一齊出嚟玩啦,費事等爸爸....

The Ingenious Clement 說...

好呀,爹哋都叫媽咪約,不過爹哋話你媽咪又out of office 喎!

原來去左玩,開心嗎?

牛丁Cara 說...

哈哈,你嗲哋比我爸爸仲清楚我媽媽嘅去向添....kakaka