2008年5月1日星期四

家樂徑

晴 有風

今日適逢 [五一勞動節],去勞動啦,出發去也! 

但係冇估到香港地原來人人都勞動,條街全係一堆堆人,千辛萬苦和大家迫入南丫島,仲巧遇小朋友Alicia(佢今年就三歲,入學了)和佢法籍媽咪呀。 

食完一個豐富嘅Brunch之後,就開始我人生第一次正式踏足家樂徑。 此言非輕,全程係由我一個行哂,絕不假手於人(冇人抱住黎行),此舉乃係我人生第一個創舉!!當然要多謝爹哋嘅激勵啦! 

回港途中,在媽咪體力不支嘅情形影響下,我都倒下了(沉睡在甜夢中)。雖然這個午睡遲了,但係總算小休一會而又不阻礙我晚上正常睡眠時間,大功告成!

爹哋話下次同我上“小馬山”,媽咪即刻‘嘩’咗一聲就彈開了。

沒有留言: