2008年2月9日星期六

心想事成

二零零八年二月七、八、九日 寒冷


大年初一,在此祝願大家身體健康,事事順境!

雖然寒風突襲,但仍無礙我們的行程,一早就先往石塘咀同爺爺拜年,中午時份回家小休後,再往大埔去拜年。 原來今日亦係表姑姐嘉淇九歲生日,當我地到達不久,舅公就聯同我地與壽星女唱生日歌和食蛋糕,真有口褔了! 之後當然係打道回府啦!


大年初二了,不理會天寒地凍,一早拜訪燦叔公。順道和霞姑婆拜過年,與眾表叔和表姑姐見面和玩樂,中午時份回家小休一會。 因為夜晚仲要去公公婆婆屋企拜年兼食開年飯,細舅父仲專程早點放工同我地拜年呀...嘩,好開心呀!

年初三:赤口。 是日不宜拜年,不過婆婆邀請我們去食午飯,好呀!跟住去邊好呢,爹哋? 媽咪提議去迪迪尼門口睇吓兼遊車河,都好,唔通去應節咩!不過我好眼瞓,瞓一陣先啦。 呵呵,可以去到大門口,經爹哋媽咪評估過周圍嘅環境,決定放棄遊園權,皆因園地細又唔想同人迫(同時有好多冇禮貌嘅人聚在一起),同時又已經到了黃昏時份,太陽伯伯又唔理我嘅要求:唔好落山,所以祇可以去青衣食晚飯後再回家休息了。







沒有留言: