2008年2月6日星期三

公訪、偶遇同團年

冷 但有陽光



雖然爹哋今日開始放大假,但是由於爹哋大意遺留了一些食物在公司,所以今朝一早就陪佢返工了,順便認識爹哋公司嘅同事,哈... 個個都讚我乖,仲請我食糖呀!

仲去左書局睇左一陣書,之後在尖沙咀新港中心遇到遠由韓國回港渡假的日本朋友Uncle Kenji一家,媽咪話真係預先約都冇咁好,不過由於Masaki瞓左加上Auntie已經剛食完早點,如果唔係一定一齊去食早嘅午飯,不如下次再去遊訪佢地啦! Yoji 記得等我呀!

晚上媽咪另一位嘅朋友又全家回港渡假,多得Auntie Stella嘅安排,我地一齊係太古城見面聚舊兼食飯,我仲介紹眾人俾爹哋認識(好似好叻咁呀)! 媽咪已經有多年冇同海外嘅朋友見面了,好彩一早已經食過團年飯,若果唔係就會又錯失機會了。

沒有留言: