2007年7月29日星期日

生日聚會 {晴、熱}

今日係朋友仔 Cara 一歲生日大日子,Uncle Paul 打左好多次電話俾爹哋,提醒我地聚會的地點同時間,由於實在太興奮,所以晏覺要一點半才瞓著,兩點十分媽咪就入黎叫醒我,換過衫就趕去赴會了。

原來好多小朋友已經到了! 好好玩呀,雖然今次係我第二次參加生日會,但係今次真係盡興了,同時仲走埋堂,冇返音樂班,你話好唔好玩呢!我騐大家都有同感。期待下一次的聚會呀!

多謝 Cara的邀請,希望你永遠都幸福快樂,記得錫你爹哋、媽咪
公公、婆婆,做個孝順女呀!

2 則留言:

牛丁Cara 說...

Clement哥哥,好多謝你走堂都要陪我玩呀,我都好期待下次你再陪我唱歌仔,等我諗定想要聽咩歌先...

The Ingenious Clement 說...

thanks for your invitation