2008年8月30日星期六

尋寶去也!

晴、天氣炎熱

已經來到暑假嘅尾聲,由於今個暑假並沒有出外旅行,祇係往馬交一遊,爹哋亦同我去了不少户外遊玩,弄得一身“古銅”膚色,令我鋼條身材更加出位!

總括來說,今個暑假有多個第一次:首次參與“海洋公園夏水令”、首次踏足食沙田乳鴿、首次踏上流動圖書館、參觀太空館兼天象廳、到訪科學館和歷史博物館,濕地公園等,仲有經歷了八號北冕風球和九號鸚鵡風球,見識多咗,但係都未試過去尋竇,故爹哋就用今日同我去長洲張保仔洞,由於是次係我真正去探望海盜總部,所以心情一直都不安,故洞內相片欠奉,皆因我全程都跟實爹哋!直至離開洞後,爹哋話原來張保仔已經唔係度,同時亦尋不到竇,唉!虛驚一場。

沒有留言: