2008年1月19日星期六

表叔下個月結婚了!



今天係親戚聚舊的日子,其實係姑婆娶新抱,辦喜事的聚會,皆因大家已經差不多一年冇見了!

對於約會飲茶的日子,爹哋一直都採用有早冇遲的原則! 於是一清早就去公園先活動筋骨,希望我可以在去途中小休,可惜事與願違,反而爹哋就小休左一會,精神哂(我話爹哋呀)!同時我們比預約的時間早了半個鐘頭到,同時又可以同姑婆見面、傾吓計,咁時間就會過得快而老人家又唔會悶啦。

等吓、食吓...又到左我午睡的時間了,咁就令我變得有點兒呆滯,只好閱讀書本消磨時間順道提吓神啦。 等到與大家分離的時間,不一會我已經在爹哋的臂彎內瞓左,好在都沒有失禮于人前!

黃昏時候,仲去廟街食飯和食甜品,之後又要返歸了!!

沒有留言: