2007年12月28日星期五

表姑姐出閣



自出世以來,我都未見過媽咪打扮:意思係加顏色係塊面到,着裙同高跟鞋!

已經冇正式參與夜晚嘅節目,每次仲要好趕急嘅情形之下返屋企!! 今日我下晝好早瞓醒,媽咪話如果我上堂乖、聽話、唔同小朋友一齊亂叫,佢會同我去食晚飯,個度有條好長嘅白色樓梯,好...一於咁話啦。

其實今日係表姑姐的大日子,雖然我地未收到〔請帖〕,但應該係去〔洲際酒店〕,詳細情形.....,祇知我地一家要七點前到! 當然我地係唔遲到嘅原則下到左,好多親友都未到,我地又送禮物俾姑姐,仲一齊影相,不過相片就...?不過我聽到表姑丈話好鍾意表姑姐,我都話好鍾意佢(咁)。

總之,今晚就係一班人食飯(仲係好耐冇見舅公婆、同埋表叔表姑姐),而我呢,終於爭取到半夜十二點先瞓,好在午睡後已經淋浴好,乾淨哂,一覺瞓到九點幾,呵呵,第一次!!

沒有留言: