2007年3月10日星期六

另類的安排

二零零七年三月十日 凍、有風


好緊張呀!明天係我的生日,即係三歲大生日。點解?皆因自我記得,經歷左好多人的生日:姑姐、舅母、表姐、公公、婆婆、爹哋。雖然媽咪話佢十月先生日,我都覺得我應該有自已的生日蛋糕,仲有呀公公成日記錯佢係三月十一日,真係“論盡”啦!
今朝一早,爹哋攞左尋晚買左的泳鏡、neoprene背心用來保暖、同埋媽咪一早準備好的泳褲,原來媽咪幫我報左名上游泳班,同埋爹哋一齊上嫁。雖然係我十個月時已經上過,但係真係冇印象,所以要重新學過先得,好彩Wing 教練好好心機教,我亦好放心地記得用咀咀噴水呀!
食過午餐後,十二點半已經瞓左,大約兩點半就醒了,食左奶之後,媽咪話同我去搵埋一班小朋友一齊唱歌仔呀,好開心!
多得姑姐啦,今晚約左爺爺、嫲嫲同埋姑姐一齊食自助餐預祝生日。

沒有留言: