2007年2月20日星期二

夾到手呀

二零零七年二月二十日 陰

話說爹哋尋日生日,爺爺、姑姐佢地話要一齊食飯慶祝喎!
於是就邀請佢地黎我地屋企啦,一黎佢地又可以打麻雀,又唔駛出街迫呀!因為仲係舊曆年初三,經爹哋提議,媽咪應承左由佢煮飯,大家就可以開檯了!
可能大家好耐冇打麻雀啦,結果等表妹瞓左覺,大家都去左麻雀檯(有參與的,有旁觀的),冇人陪我玩。我“穩”媽咪,但係得佢一個人係廚房忙緊呀!仲要在預定時間:“七點半”準時開飯時,媽咪叫大家收拾、開檯食飯之際,冇人留意我的時候,就一張檯面拍左落我兩隻手處,即時痛到入心,於是我大叫媽咪,但係佢就係最忙,而都係冇人呵我呀,直至佢開好飯之後,才有時間呵我呀!食飯後,爹哋、媽咪要收搭食飯後的手尾,我又被爺爺意外地拌倒了,今次撞到手踭了,接住落的就係:佢地大伙兒一齊走啦,皆因姑姐要趕住返屋企餵表妹(因為所預備的食物已經變壞了),最後剩番媽咪一個人洗碗同執檯了,冇法啦!因為係要慶祝爹哋牛一嘛。

沒有留言: